Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους απευθύνοντας χαιρετισμό από το βήμα του Συνεδρίου, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, κος Αντώνης Παπαδεράκης, ο Αντιπρόεδρος της ΕΕΤΤ, κος Κωνσταντίνος Δεληκωστόπουλος, ο κος Σπύρος Παπαγεωργίου, Πρόεδρος του IAB Hellas, και ο κος Πάρης Κορωναίος, Γενικός Διευθυντής του GR. EC. A.
βολλευ γυναικων εσπεδα
ελευθερια αρβανιτακη live on stage
Κατά την πρώτη ενότητα του συνεδρίου (e-Business Transformation: The Social Retail Business!) αναλύθηκαν οι τάσεις που διέπουν το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, με έμφαση στα Big Data και το Content, αλλά και οι βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθούν οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τα Social Media, για την περαιτέρω ανάπτυξη των «e» - και όχι μόνο - καταστημάτων, στο πλαίσιο του ευρύτερου Ψηφιακού Μετασχηματισμού.
galaxy hotel θεσσαλονικη ωραιοκαστρο
Η δεύτερη ενότητα (Smart tools – Big Business: The Era of Numbers!) ήταν αφιερωμένη στο οικοσύστημα του eCommerce, με ιδιαίτερη έμφαση στις Ηλεκτρονικές Πληρωμές και τις πλατφόρμες eCommerce, ενώ άκρως ενδιαφέρουσα ήταν η συζήτηση μεταξύ φορέων και εταιρειών που εμπλέκονται με τις Μεταφορές και τα Logistics, στο πλαίσιο του σχετικού round table που έλαβε χώρα.
Στην καταληκτική ενότητα (Digicalypse: Time to change your Future!), έγινε ειδική μνεία στα σύγχρονα εργαλεία και τις τεχνικές που μπορούν να αξιοποιήσουν οι marketers μέσω των Ψηφιακών Καναλιών, προκειμένου να διασφαλίσουν τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα προώθησης των eShops, κι επομένως να επιτύχουν περισσότερα Conversions, άρα αύξηση των πωλήσεων. Εκτός των άλλων, παρουσιάστηκαν ενδιαφέρουσες θεματικές όπως τα Social Media που χρησιμοποιούνται στην Κινεζική αγορά, ενώ τα fake news και η αντιμετώπισή τους, είχαν ιδιαίτερη θέση στην ενότητα αυτή. Τα δύο θεματικά panels που στελέχωσαν επαγγελματίες της Ψηφιακής Αγοράς, προσέλκυσαν το ενδιαφέρον του κοινού, κλείνοντας με απόλυτη επιτυχία τις εργασίες του φετινού Συνεδρίου.
Πλήθος κόσμου παρακολούθησε τα 20 θεματικά workshops που παρουσίασαν εξειδικευμένοι εισηγητές και επαγγελματίες του χώρου, καλύπτοντας εξειδικευμένες πτυχές του Digital Marketing και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, προσφέροντας μία χρηστική εμπειρία στους συμμετέχοντες.
Παράλληλα, οι συμμετέχοντες στο Συνέδριο είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια εξειδικευμένη θεματική ενότητα, αφιερωμένη στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, με τίτλο: «Forward Thinking Zone: Digital Transformation». Μέσα από έναν ανοιχτό διάλογο με το κοινό, οι εισηγητές προσπάθησαν να μεταδώσουν στις επιχειρήσεις την ανάγκη να κατανοήσουν και να ενστερνιστούν τη νέα πραγματικότητα, ώστε να γίνουν κομμάτι μιας νέας γενιάς ελληνικών επιχειρήσεων που θα μπορεί να σταθεί όχι απλά σε εθνικό επίπεδο αλλά κυρίως στον διεθνή επιχειρηματικό ανταγωνισμό, πλεονεκτώντας σε στρατηγική σκέψη, εξειδικευμένα στελέχη και ολοκληρωμένη digital οργάνωση και παρουσία.
Στο πλαίσιο του Συνεδρίου, απονεμήθηκαν όπως κάθε χρόνο τα e-Bizz & Social Media Awards, με στόχο την επιβράβευση των καλύτερων εταιρειών, brands και στελεχών, στους κλάδους του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, του Digital και της Διαφήμισης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου